Τρίτη, Σεπτεμβρίου 09, 2008

Τραγούδια που άκουγα 10 χρόνια πριν

Κορυφαία στιγμή του 1998 ήταν όταν ο Χρήστος (ναι ο τύπος στη φωτό παραδίπλα) [που μέχρι εκείνη τη στιγμή με μισούσε παράφορα γιατί έκανα τρομερή φασαρία στην αίθουσα των υπολογιστών και έσπαγα τα νεύρα ολονών] ήρθε και κάθισε μουτρωμένος δίπλα μου. Για έναν παράδοξο λόγο πάντα τα κοντινά μου pcs ήταν άδεια.(???) Κάθισε δίπλα μου και για να μην του σπάω τα νεύρα καθώς χτυπούσα με μίσος το πληκτρολόγιο έβαλε το videoclip της tori amos "crucify". Χωρίς να τον ξέρω γύρισα και του είπα " Εμένα αυτό γιατί μου αρέσει;" ενώ ο Χρήστος με κοίταξε έντρομος καθώς σκεφτόταν όπως ομολόγησε αργότερα "ΕΜΕΝΑ ΑΥΤΗ ΓΙΑΤΙ ΜΟΥ ΜΙΛΑΕΙ????" Ήταν η αρχή μιας απίστευτης φιλίας...

Επίσης ήταν τα χρόνια του θεάτρου που ακούγαμε Loreena Mckennitt και Enigma σαν τρελλοί στα θεατρικά παιχνίδια και όχι μόνο





Επίσης αγαπημένο τραγούδι που μόνο ο Χρήστος ήξερε (ακούγαμε τα ίδια ακριβώς πράγματα αν και με τελείως διαφορετικές καταβολές) ήταν το Comme j' ai mal Mylene Farmer. Λίγο παλαιότερο αλλά το άκουγα με το ίδιο πάθος που το ακούω μέχρι σήμερα




Άκουγα σαν τρελλή Αλκίνοο Ιωαννίδη και είχα λιώσει το cd Ο δρόμος, ο χρόνος και ο πόνος (1997)


Επίσης ήταν η χρονιά που κυκλοφόρησε η Αρβανιτάκη το δίσκο "τα κορμιά και τα μαχαίρια" έλιωσε το pick up και πήρε ότι είχε κυκλοφορήσει μέχρι στιγμής... αγαπημένα κομμάτια το "Καθρεφτίζω το νου" και φυσικά το "Δυνατά" και όλα του δίσκου και των προηγούμενων. Έκανα και μία περμανάντ χάλια! Σαν κατσίκι με περούκα ήμουν ακόμα γελάω όταν βλέπω τις φωτογραφίες!






Φυσικά και άκουγα φανατικά Κατσιμιχαίους οι οποίοι κάνανε εκπληκτικές συναυλίες! Άκουγα όλα τους τα τραγούδια αλλά για να μην επεκταθώ θα επιλέξω 2 για εδώ. Το "Καλό ταξίδι" και το η "Αγέλαστη πολιτεία και οι καλικάτζαροι"



Οι Πυξ Λαξ κυκλοφορούν το cd Στίλβη από το οποίο λατρεμένο το "Έπαψες αγάπη να θυμίζεις" (μέχρι και την ταινία πήγα να δω στο cinema, που ούτε θυμάμαι τον τίτλο της τώρα). Άκουγα όλα τα τραγούδια φανατικά, αγόραζα δίσκους και cds και δεν έχανα συναυλία...

Δεν υπάρχουν σχόλια: