Δευτέρα, Αυγούστου 10, 2009

Μην ενοχλείτε.... Βαράω Γκασμά στο κάτεργο

... αλλά πάντα μπορώ να προγραμματίσω 1 ανάρτηση με το τραγούδι που θα μου θυμίζει τις πιο αγαπημένες μου διακοπές.... Μύκονο, Σαντορίνι με τον έρωτά μου να μου κρατάω το χέρι και να του τσιμπάω τον *εχμ*... όταν δεν με πρόσεχε και εκείνος να γελά και να μου λέει σταμάτα! (πριν το "Μέεεενιο, σταμάτα σου είπα μ' ενοχλεί"

Καλή εβδομάδα να 'χουμε και από 1 έρωτα ακόμα κερασμένο έκαστος!

υς 10 χρόνια πριν έμοιαζα κάπως έτσι... ξανθιά, στρουμπουλίτσα, χαμογελαστή και μονίμως πειραχτήρι! Με πολλά σκουλαρίκια αλλά δεν τόλμησα tatoo. (το σκέφτομαι σοβαρά τελευταία βεβαίως... βεβαίως)
α και να με κυνηγά με το αντηλιακό στο χέρι γιατί καίγομαι γρηγορότερα και από τα γουρούνια!

πώς πέρασαν τόσα χρόνια ρε γαμώτο; εκτός από το στρουμπουλή τι άλλο μας έμεινε;

το τραγούδι... οι αναμ΄νησεις και τα βλέμμα πειραχτήρι

"ΜΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗ"

"έλα τώρα που δεν σ' αρέσει!
Μ' αρέσει αλλά τι θα πει ο κόσμος;
Μας νοιάζει; Γιατί θα μας ξαναδούν;
Εμένα με νοιάζει
Άρπα και αυτήν τότε!
Δεν θα γυρίσουμε στο δωμάτιο; Θα σου δείξω εγώ
Όλο λόγια είσαι
Όλο λόγια ε;... ε....
:x



Melanie c - I turn to you
Ανέβηκε από angelconnor. -


υς. Μια και περνάς από εδώ... μπορείς να μου πεις πώς στα διάολο στα 20 ήξερα πώς θα είμαστε 10 χρόνια μετά; Πώς ήξερα; Και ακόμα δεν ήρθε το πλήρωμα του χρόνου. Περιμένω τη Μαρία και μετά θα έρθω να σε βρω και πάλι....
Μέχρι τότε θα τραγουδώ... κάπως έτσι πια



ε ψιτ! εσείς οι υπόλοιποι! μην σταματάτε σας βλέπω! πάμε πάλι με ρυθμό στο κάτεργο... I TURN TO YOUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU

Δεν υπάρχουν σχόλια: